456-removebg-preview-removebg-preview

امروز: چهارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۴

پازارگاد، پیشگام در ارتقای کیفیت خدمات در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

در راستای ارتقای کیفیت خدمات و پشتیبانی مطلوب از صنعت، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با اجرای طرح خودگردانی، گامی مؤثر در افزایش رضایتمندی کارکنان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برداشت.
پازارگاد در حال اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات در منطقه پارس جنوبی

به گزارش نفت جنوب، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از اواخر اسفندماه ۱۴۰۳ اجرای طرح خودگردانی را با هدف پشتیبانی از صنعت و بهبود خدمات رفاهی کارکنان آغاز کرد.

این اقدام بر اساس مصوبه هیأت‌مدیره و با دستور مستقیم دکتر شیخان، مدیرعامل پازارگاد، در دستور کار قرار گرفت و با جدیت پیگیری شد.

پازارگاد در ادامه این طرح، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ مجموعه‌های خدماتی شهرک پردیس جم، شهرک گلستان و هتل شیرینو را به‌صورت کامل خودگردان کرد.

هدف این طرح، ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایت‌مندی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و نیز پشتیبانی مؤثرتر از فعالیت‌های صنعتی در منطقه بود.

شرکت با اجرای این طرح تلاش کرد سطح خدمات غیرصنعتی را به‌صورت ملموس ارتقا دهد و نیازهای روزمره کارکنان را با دقت بیشتری پاسخ دهد.

این شرکت شعار «ارتقای خدمات، افزایش رضایتمندی و توجه به ذی‌نفعان» را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و بر پایه همین اصول برنامه‌ریزی می‌کند.

برنامه‌های آینده پازارگاد نیز بر همین مبنا تدوین می‌شوند تا نقش حمایتی این شرکت در توسعه پایدار صنعت در منطقه پارس جنوبی پررنگ‌تر شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدید ترین ها
  • داغ ترین ها